[Kepviselok] HÖOK beszámoló

ELTE TTK HÖK Tanulmányi elnökhelyettes taneh at ttkhok.elte.hu
2008. Ápr. 15., K, 23:30:09 CEST

Kedves Mészi!

Bár erről volt szó Választmányon azért megírom ide is.

> "EHÖK-ös színekben ott volt még
>
> Mióta van olyan kar, hogy EHÖK? Még szerencse, hogy ismerem az említett
> két embert és tudom, hogy TTK-sok, így elnök úr biztosan csak elírta nagy
> sietségében...

A kifogásolt mondatokat én írtam, mégpedig azért mert ők ketten, mint az
EHÖK jelenlegi/jövendő tisztségviselői vettek részt a vezetőképzőn, és az
anyagi fedezetet is az EHÖK állja.

Plusz: az eredeti mondat - amit megcsonkítottál -, így hangzott:
"A TTK-ról, EHÖK-ös színekben ott volt még Klincsek Krisztina és Csörgics
Mátyás".

Jóéjszakát mindenkinek!

Üdvözlettel:
               Jánosi Attila