[Kepviselok] Beszerzés

Mészáros Csaba foldtudszk at ttkhok.elte.hu
2008. Ápr. 21., H, 22:02:28 CEST

Kedves Áron és képviselők!

Nem értek veled egyet, akkor a windows movie maker is elegendő. Jó néhány
klippet csináltam már és az elképzeléseimnek határt szabott ezen programok
csökkevénysége. Sokféle program létezik, ennek előnye, hogy magyar és
könnyen kezelhető. A választmányon majd el kell döntenünk, hogy utol
akarjuk e érni ilyen téren sok más egyetemet vagy nem. Ennek első lépcsője
egy ilyen program, persze ez még nem elegendő, kell aki használja, de ezt
szerintem könnyen meg lehet tanulni.

Mészi