[Kepviselok] Beszerzés

Szenes Aron aeron at ttkhok.elte.hu
2008. Ápr. 22., K, 10:46:06 CEST

Kíváncsi vagyok vetted-e a fáradságot és megnézted-e ezt a programot.
Vagy esetleg a VirtualDub-ot windóz alatt, vagy ami ehhez hasonló:
http://avidemux.sourceforge.net/
Az előző mellett egy másik komoly program:
http://heroinewarrior.com/cinelerra.php3
Ehhez egy magyar írás:
http://www.linuxvilag.hu/content/files/cikk/71/cikk_71_74_78.pdf

Kedves Csaba,
az elképzeléseidnek a lustaságod és a csökönyösséged szab határt.

Áron