[Kepviselok] Beszerzés

Mészáros Csaba foldtudszk at ttkhok.elte.hu
2008. Ápr. 22., K, 12:04:50 CEST

Lehet, hogy hihetetlenül hangzik, de ismerem a virtual dubot. Nem akarok
erről vitatkozni, majd a választmány eldönti.
Egyébként ez nem csökönyösség, hanem inkább a minőségi dologra való
hajlam, sajnálom, ha te a gagyival is beéred.
A lustaság meg aztán tényleg nevetséges, nem tudom kinek köszönhető, hogy
egyáltalán vannak ilyen videóklippek kedves gólyatábor főszervező úr?

Mészi