[Kepviselok] Aránylag

Mészáros Csaba foldtudszk at ttkhok.elte.hu
2008. Ápr. 22., K, 12:31:50 CEST

Mélyen tisztelt képviselők!

Néhány dolog szeretnék megosztani veletek, meg kérdezni. Az első, hogy
miért vagytok olyan degeneráltak, hogy az újrapapíros dobozba kétoldalas
papírokat (tehát amiket már nem lehet használni) tesztek be, ráadásul
összetűzve. A múltkor kivettem egy köteget és beraktam a nyomtatóba, mert
senkiről nem gondoltam volna, hogy ilyen hülye, és a nyomtató begyűrte a
kapocs miatt.
A másik, hogy a pet palackos kukából kifolyik a polietilén. Hát mondom,
kinyitom és bepréselem még amit lehet (mer ugye az iroda tele van az
otthagyott szarjaitokkal), erre látom, hogy tele van össze nem préselt
palackkal. Ja hát így már mindjárt érthető. Megkérdezem, hogy ezt a dolgot
nehéz felfogni, vagy rendezzünk egy tréninget, ahol bevezetünk ezeknek a
rejtelmeibe?
A harmadik, miért nincs papír a déli irodába. Ennek az az oka, hogy a
munkát akarjuk akadályozni, vagy csak ez olyan szimpla hökös
"olyanmintatöbbi" dolog?

Mészáros Csaba

u.i: átmentem az északiba papírért...