[Kepviselok] Aránylag

Ferenczi Attila atesz at ttkhok.elte.hu
2008. Ápr. 22., K, 14:56:55 CEST

Én vágom, hogy biztos szar napod van Mészi és neked a Hétfőnél még a Kedd
is rosszabb, de:

> Mélyen tisztelt képviselők!
>
> Néhány dolog szeretnék megosztani veletek, meg kérdezni. Az első, hogy
> miért vagytok olyan degeneráltak, hogy az újrapapíros dobozba kétoldalas
> papírokat (tehát amiket már nem lehet használni) tesztek be, ráadásul
> összetűzve. A múltkor kivettem egy köteget és beraktam a nyomtatóba, mert
> senkiről nem gondoltam volna, hogy ilyen hülye, és a nyomtató begyűrte a
> kapocs miatt.

Most komolyan nem vetted észre, hogy össze van tűzve, vagy tényleg nem
vetted észre :)

> A másik, hogy a pet palackos kukából kifolyik a polietilén. Hát mondom,
> kinyitom és bepréselem még amit lehet (mer ugye az iroda tele van az
> otthagyott szarjaitokkal), erre látom, hogy tele van össze nem préselt
> palackkal. Ja hát így már mindjárt érthető. Megkérdezem, hogy ezt a dolgot
> nehéz felfogni, vagy rendezzünk egy tréninget, ahol bevezetünk ezeknek a
> rejtelmeibe?

Szervezünk, sőt én már várom a Tommó féle szemétszedést is!

> A harmadik, miért nincs papír a déli irodába. Ennek az az oka, hogy a
> munkát akarjuk akadályozni, vagy csak ez olyan szimpla hökös
> "olyanmintatöbbi" dolog?

Az meg azért van, mert valami állat elhasználta. Az északiban sincs ott se
keresd, Tamás írta, hogy valaki nagyon masszívan elhasználta.

> Mészáros Csaba
>
> u.i: átmentem az északiba papírért...

... és megállapítottad, hogy ott se nagyon van...

Mindezt nem piszkálódásból, hanem mert egyrészt nem tesz jót az arcbőrnek,
ha valaki felesleges dolgok miatt idegeskedik másrészt hogy érdemes
megpróbálni ugyanezt az energiát arra használni hogy rávegyük az
embereket, hogy:

1. vegyék ki a kapcsot a papírból és olvassák el ami rá van írva a dobozra
2. nyomják össze a petpalackot, ha már HÖK-ösök és van annyi idejük, hogy
a tanulmányaik mellett közéleti tevékenységet végezzenek, akkor egy
palackösszenyományi idejük miért ne lenne?
3. ne pazarorlják a papírt

Ateszvoltam a Zen Buddhista