[Kepviselok] beszamolo

sportbiz at ttkhok.elte.hu sportbiz at ttkhok.elte.hu
2008. Ápr. 26., Szo, 10:37:53 CEST

Beszámolo

ELTE TTK HÖK sportbiztos
2008. február 20.-2008. április 26.

-	Febr. 23-24-én röplabda csapatokkal szerepeltunk a tatabanyai vegyes
roplabda tornan.
-	Februar vegen 66 csapattal elnidult a Lagymanyosi Focibajnoksag
-	Marcius 1-en A SOTE csarnokban ELTE-Universitas roplabda kupat szerveztunk.
-	Marcius 2-an a SOTE csarnokban kezilabda, csepelen noi foci kupat
rendeztunk.
-	Marcius 7-9-en Tabon osszELTE-s sporttabort szerveztunk.
-	Marcius 9-en ELTE valogato a BEAC csarnokban.
-	Marcius 14 es 30. kozt Gruziaban kirandultam, helkyettem Hegedus Endre
latta el a feladatokat.
-	Apr. 12-13-an elmaradt a TATK-os kerzdemenyezesu 3 kari foci.
-	Apr. 19. tollaslabda es asztalitenisz verseny.
-	Apr. 18-20-an soksport bajnoksagot bonyolitottunk le.
-	Apr. 20-an A BEFS-sel kozosen regionalis (mufuves) focikupat szerveztem.

Egyeb munkak:
-	Sportpalyaztaok irasa, elszamolasa.
-	Palyazatok a HOK-okhoz, elszamolas, megrendeles.
-	Publikalasok a Nyuz-ban, ELTE-online-ban, plakatokon, TTK HOK honlapon,
BME ujsagokban, sportfaliujsag rendben tartasa, stb.
-	TTK HOK valasztasi bizotsag elnok.
-	Segitseg mas sportagakban (sakk: terem, Ijaszat: eszkozok, evezes:
eszkozok, vizitelep foglalas, kezilabda: universitas csapat szervezes,
stb.)
-	 EHOK sportbizotsag, ELTE SE alelnok.
-	Szervezes: Miskolci Univesitas orszagos donto, parizsi, isztambuli
sportfesztival, stb.
-	Stb, stb., stb.

Reszletesebb beszamolot az ev vegen adok le!

Kalozi Attila