[Kepviselok] 2008-as költségvetés tervezet

ELTE TTK HÖK Elnök elnok at ttkhok.elte.hu
2008. Ápr. 27., V, 13:28:45 CEST

Kedves Áron! Kedves Képviselők!

Nem szeretnék belemenni abba, hogy mit ILLIK és mit nem a
képviselőlistán, remélem, hogy ez egyértelmű az embereknek. Emlékszem
még egy dologra amiért kiakadtál Papp Gabira, írtál is egy levelet a
listára 2006 július 6-án, amire nagyon büszke voltál annak idején, ha
jól emlékszem STÍLUS volt a neve... Javaslom olvasd el, hogy mit írtál
akkor, és gondold át az előző leveled annak fényében.

Aggályaid természetesen részben jogosak. "Természetesen" így kell
reagálni, ha kérdésed merül fel, hiszen se engem, se Szilvit nem lehet
elérni soha, és nem lehet tőlünk megkérdezni.

A válaszok:

1. A múltévi terv, beszámoló ki lett küldve a listára, hiszen az előző
küldöttgyűlésen azt elfogadták a képviselők. Elnézést, hogy úgy
gondoltuk Szilvivel, hogy azt mindenki meg tudja találni, ha ez
problémát okoz egyeseknek, akkor nyilván kiküldjük.

2. A 72 órás határidőt szerettük volna betartani akkor, amikor kiküldtük
tegnap az előterjesztést. Sajnos nem volt időnk Szilvivel, hogy a
részletes indoklást is ezzel egy időben küldjük ki a listára, ez
természetesen a küldöttgyűlésig meg fog történni, és nyilván kedden az
ülésen is fel lehet majd tenni a kérdéseket.

Addig is várjuk az észrevételeket a tervezethez.

Szép napot!

Jancsó Tamás
elnök
ELTE TTK HÖK