[Kepviselok] beszámoló

ELTE TTK HOK kollegiumi biztos kollbiz at ttkhok.elte.hu
2008. Ápr. 28., H, 22:13:44 CEST

T. Képviselõk!

A KolHÖK küldöttgyûlésen megjelentem, itt a felvételirõl volt szó
elsõsorban. A fogadóóráimat megtartottam, az emaileket is minimális
átfutási idõvel válaszoltam meg.
A felvételirõl cikket írtam a Nyúzba, a honlapon részletesebben leírtam a
tudnivalókat, és minden héten megjelent a hirdetés is. Néhány plakát is
kikerült (Halik ajtaja, szoc faliújság).

Aktuális infók:

A hallgatók részérõl gyakorlatilag lezárult a felvételi: ma lett vége a
hiánypótlásnak is.
Jelenleg a diákbizotságok érvényesítik a hiánypótlók adatlapjait,
utána a ponthatárhúzás és a helyek elosztása lesz hátra. Elvileg mûjus
9-ére kellene az eredményrõl értesíteni a hallagtókat.

Az utolsó napokban 3-400%-os túlterheltséggel mûködött a rendszer, így
elég hosszadalmas volt a leadás. Sajnos kevesen fogadták meg a tanácsot,
hogy adják le a jelentkezést mielõbb, vagy legalább a már meglévõ
dokumentumokat töltsék fel idõben.

A fórumon folyamatosan (egyedül!) válaszoltam a hallgatók kérdéseire, ma
már BTKs hallgatótól is jött email a kollbiz címre (a fórumon is
feltette a kérdést, onnan tudtam meg utólag, hogy BTK...).

782 TTKs hallgató adta le a jelentkezését.
Összesen 2787-en jelentkeztek a 2615 helyre (+ 172 fõ ).
(Ma 955 TTKs van a 3467 kollégistából)

Május 8án lesz az elsõ felvételi ülés, a másodiknak még nem tudjuk az
idõpontját, pénteken kellene, ui május 9-ére lett ígérve az eredmény.

Az április a kollégiumi napok hónapja volt:
- Kerekes Napokon hétfõn vettem részt
- BN-en végig:-)
- Tétény Napokra nem lettem meghívva, a
- Vezér Napokra sajnos nem sikerült eljutni, az egyik nap pedig
egybeesett a BN afterpartival.

Emellett a Választási Bizottságban tevékenykedtem, és ott voltam a Matekos
buliban és szombaton a Vizitelepen is:-)

Elnézést a késõi kiküldésért, meg szerettem volna várni a hiánypótlás ma
esti lezárását, hogy pontos adatokat tudjak írni.

üdv,
 		Csupor Marianna
 	   TTK HÖK Kollégiumi biztos