[Kepviselok] beszámoló

ELTE TTK HÖK Titkár hoktitkar at ttkhok.elte.hu
2008. Ápr. 29., K, 08:39:56 CEST

Sziasztok!

Előző küldöttgyűlés óta az alábbi dolgokat követtem el:
- résztvettem a bevonó táborban
- résztvettem a BN-n tartott összetartáson
- résztvettem a szombati összetartáson

A teljesen kész emlékeztetőket az előbb kiküldtem, a többit is küldöm,
amint teljesen kész lesz, és amint átnéztük az elnök úrral. Sajnos még
mindig mentegetőznöm kell: még mindig nem sikerült megjavítani a gépemet,
ráadásul az amúgy sem tökéletesen működő laptop is szoftverhibás lett, így
azon sem tudtam dolgozni. Így csak az egyetemen tudok dolgozni, ezért
haladok ilyen lassan.

Az iktatással is a fent említett dolgok miatt vagyok elmaradva, bár itt a
mennyiség miatt is. (Túl sokat dolgoznak a tisztségviselők :) Megpróbálok
majd segítséget is bevonni, bár akik eddig megpróbáltak segíteni, mind
elmenekültek az iktatás elől. (hozzáteszem: megértem őket :)

Sajnos egészségügyileg nem vagyok túl jól, lehet, hogy nem tudok ma
résztvenni a küldöttgyűlésen (ebben az esetben javaslom Klincsek
Krisztinát a jegyzőkönyv vezetésére). Ha így alakul, akkor telefonon vagy
emailben tudok válaszolni a kérdéseitekre, de megpróbálok addig kitartani,
és reméljük itt tudok majd lenni.

Üdvözlettel,
--
Nagy Melinda