[Kepviselok] beszámoló

ELTE TTK HÖK Sportbiztos sportbiz at ttkhok.elte.hu
2008. Dec. 3., Sze, 10:31:19 CET

Küldöm a beszámolómat, csatolva és nem csatolva is:

Beszámoló
(sportbiztos: 2008.12.03)

  Október 25-27 között részt vettem a Magyarországi Egyetemek és Főiskolák
Sportszövetségének(MEFS) országos konferenciáján. A találkozón nagyon
sok tapasztalatra tettem szert és láthattam hogy más egyetemek hogyan
csinálják jobban, illetve rosszabbul a sportügyeiket, mint mi. Ki tudott
alakulni bennem egy elképzelés, ami alapján megvalósítható, hogy úgy
működjön az ELTE-sek sportszolgáltatása, mint akár a Debrecenieké.

  Természetesen továbbra is sikeresen működik a Kocsma Küzdősportok. Csak
egy rövid példa: a november 4-ei alkalmon megdőlt a rekord. Több mint
150-en voltak a rendezvényen és ezt látva a GOLD Center vezetősége
megnövelte az asztalkeretünket.

  Elkezdtük szervezni a Lágymányosi Sítábort. A rendezvénnyel még nagyon
sok a tennivaló, de azt hiszem a nehezén már túl vagyunk. Az utazási
irodának ígért 100 főt le kellett csökkenteni 50-re, mert akkor kb. 2-en
jelentkeztek (én ez után kerültem be a szervezésbe). A jelenlegi állás
szerint egy hét alatt összejött az 50 ember(csak a TTK-ról 33 fő) és nem
tartom lehetetlennek a 100-at sem.

  December 5-6-án lesz a 12 órás ELTE sportfesztivál. Ennek szervezésében
is részt vállaltam. A rendezvényre kiköltözik a Kocsmai Küzdősportok is.

  A tavaszi Sport-kultúra pályázatelbíráláson kaptunk pénzt Mázsás
Istvánnal egy paintball bajnokság megszervezésére. A nyáron egy 20 fős
társaság(főleg IK-sok és TTK-sok) vettünk paintballfegyvereket és
felszerelést. Ezeket felhasználva fogjuk megcsinálni a bajnokságot
december 10-én a KCSSK kertjében.

  Az elmúlt időben rendszeresen eljártam a sportbizottsági ülésekre,
szakterületi csoport ülésekre és KARMA ülésekre.

Hegedűs Endre
										ELTE TTK HÖK
										Sportbiztos
Name: beszámoló 2008.12.03.doc