[Kepviselok] beszámoló

ELTE TTK HÖK Szociális elnökhelyettes szoceh at ttkhok.elte.hu
2008. Dec. 5., P, 14:09:23 CET

Sziasztok!

Alább olvashatjátok rövid, lényegre törő beszámolómat.

Amennyiben bármi kérdés merülne fel, nyugodtan tegyétek fel.

Üdvözlettel:

          Pauer Eszter
          ELTE TTK HÖK
    Szociális elnökhelyettes
      szoceh at ttkhok.elte.hu
Szociális elnökhelyettes beszámolója
(2008. október 14. – 2008. december 5.)

	Az előző küldöttgyűlés óta lezárult a szociális támogatások
fellebbezésének időszaka. 6 fellebbezés volt, ebből 4-et tárgyalás nélkül
megoldottunk, 2-őt pedig a Hallgatói Jogorvoslati Bizottság november 4-ei
ülésén tárgyalt.
	Október 22-e volt a szakmai gyakorlati ösztöndíj leadási határideje. 43
pályázat érkezett be, ezeket elbíráltam, majd a november 3-ai KÖB ülésen
900 Ft/nap-ban határoztuk meg a támogatás mértékét, és egy pályázatot
utasítottunk el.
	November 11-én részt vettem az esélyegyenlőségi ülésen, ahol tervbe
vettük egy karácsonyi gyűjtőakció szervezését, amelynek főszervezője én
lettem. Nagy örömömre elég sok ajándék érkezett és érkezik be.
	Sikerült megoldanunk a tanulmányi ösztöndíj problémáját is, a kivetés
azonban még sajnos nem történt meg, ez Imre feladata.
November 24-én tartottam egy KÖB ülést, ahol az egyszeri pályázatokat
bíráltuk el, összeállítottam a decemberi utalást, figyelembe véve az éppen
aktuális fellebbezőket.
December 4-én részt vettem az EHSZÖB ülésen, ahol HKR módosításról volt
szó valamint a költségtérítés csökkentésről az egyes karokon.
Megszavaztunk egy HKR mellékletet, ami lerögzíti a hallgató szociális
helyzetének megállapítására vonatkozó szabályokat, így sokkal könnyebb
lesz a következő féléves munkánk.

Köszönöm, hogy elolvastad a beszámolómat.

Pauer Eszter
ELTE TTK HÖK
Szociális elnökhelyettes
szoceh at ttkhok.elte.hu
Name: Szociális elnökhelyettes beszámolója.doc
Type: application/msword