[Kepviselok] beszámoló

Klincsek Krisztina kornyszk at ttkhok.elte.hu
2008. Dec. 7., V, 22:30:14 CET

Sziasztok!

Csatolva küldöm a beszámolóm, illetve lent olvashatjátok.

üdv:
Klincsek Krisztina
ELTE TTK Hallgatói Önkormányzat
Környezettudományi Szakterületi Koordinátor

E-mail:  kornyszk at ttkhok.elte.hu
Tel:     30 - 3770675

Beszámoló
Környezettudományi szakterületi koordinátor
2008. október 14-december 7.

A legutóbbi küldöttgyűlés óta a következő dolgok történtek:

-	Október közepéig hetente több alkalommal sikerült esténként táncpróbát
„összehívni”  a  gólyabálon előadott HÖK-mentor táncra.
Mindenkinek köszönöm a kitartást, aki részt vett benne, remélem jövőre is
szolgálhatunk valami hasonlóval a gólyabálon. A táncról felvétel is
készült, amit a legutóbbi HÖK-ös összejövetelen megnéztünk. Ezt igyekszem
megszerezni Robitól (Robi, kéremszépen!) és sokszorosítani a táncosok
számára (és aki még kéri), vagy feltenni például a szakterületi
honlapunkra.
-	Október 20-án szacs-ot tartottam
-	Október 22-én (ehök elnökségi ülés után) részt vettem a Bódvarákó
Afterparty-n, az azt követő takarító-afterparty-n, és a rendezvényt
megelőző plakátrajzolásban (amely módszert mellesleg több rendezvény
hirdetésére is használhatnánk.)
-	((Őszi szünetben az EHÖK kgy-t megelőző belső, majd kgy-re szánt
beszámolóm megírásával, a Sport és Kulturális pályázat kiírásának
előkészítésével foglalkoztam és részt vettem a Tardosi kiránduláson.))
-	November elején a Környezettanos-Matekos Barátságbuli előkészületei,
megbeszélései zajlottak, melyben szervezőként vettem részt Árendás Ákossal
és Dukán Andrással.
-	November 5-én összeállítottam egy rövidebb tájékoztató oldalt a
Környezettan BSc szakról, amelyet középiskolásoknak szántunk (Duki vitte a
-	November 6-án Nedves Esten voltam.
-	November 11-én, részt vettem az MSc kiadvány szerkesztésének előzetes
megbeszélésén Hamow Kamiránnal együtt, aki a kiadvány ránk eső részét
készíti el.
-	November 13-án Bodies kiállításon voltam, amely látogatását Semperger
István szervezte meg, több mint 60 hallgató érdeklődését felkeltve (első
körben). A nagy sikerre való tekintettel második alkalmat is meg kellett
hirdetni, én pedig ezúton köszönöm Sempinek a kitűnő kezdeményezést.
-	November 14-15-én az EHÖK gazdasági vezetőképzőjén vettem részt.
-	November 19-én 3Kari koriztam, 20-án pedig a vártnál nagyobb részvételi
aránnyal és sikerrel lezajlott a Környtanos-Matekos buli.
-	November 27-én került megrendezésre a szakterület BSc-MSc tájékoztató
napja, ahol Weiszburg Tamás szakfelelősünk Kamirán aktív segítségével
beszélt a főleg harmad, illetve másodéves évfolyamunk hallgatóinak.
Mindannyiunk sajnálatára a tanárképzéssel kapcsolatos részeket
kihagyhattuk a tájékoztatóból, mivel tanár szakos vagy oda készülő
hallgató nem volt jelen. Ez igen erős jelzés számunkra is, hiszen hasznos
lenne valamiféle „promóciót” folytatnunk az elsősök között a
tanári szakkal kapcsolatban.
-	November 28-án Lellei Nórival és Nagy Melindával beszereztük az esti
HÖK-ös összejövetel kellékeit, melyekből később sok segítővel együtt
 szendvicseket készítettünk az esti találkára.
-	December 4-én TTK-s Mikulás bulin voltam, fotóztam (a képek
közzétételére hamarosan sor kerül. Mivel nincs közös TTK-s tárhely erre a
célra, így a kornytud.elte.hu oldalon lesznek elérhetőek)
-	December 5-7-ig  a HÖOK ünnepi közgyűlésén vettem részt.

A felsoroltakon kívül részt vettem egy Fizika Intézeti Tanács ülésen is,
melyen a Környezettudományi Centrum második saját oktatójának felvételéről
volt szó Takács Sánta András személyében.

A Környezettudományi Centrum gondozásában frissítések kerültek fel a
http://kornyezet.elte.hu/ oldalra:
-	tájékoztató környezettan alapszakos szakdolgozat-választásáról
-	környezettan BSc szakdolgozati követelmények
-	környezettan BSc szakdolgozati témák
-	környezettudományi mesterszakkal kapcsolatos tudnivalók
-	A Környezettudomány mesterszakra történő bejutás felvételi
beszélgetésének témakörei
-	 valamint egyéb, szakmai hírek

További kérdéseitekkel keressetek, szívesen válaszolok.

2008. 12. 07.

Name: Beszámoló 2008.12. 07-ig.doc
Type: application/msword