[Kepviselok] Beszámoló

Viktória Lakó matekszk at ttkhok.elte.hu
2008. Dec. 7., V, 16:47:46 CET

Csatolva, ill. alább olvashatjátok beszámolómat!

Beszámoló

Lakó Viktória matematika szakterületi koordinátor

Most, hogy visszatekintek az elmúlt félévre örömmel tölt el, hogy egy
ilyen csapatban dolgozhatok.

De mit is csináltam ez idő alatt?

Megjelentem ahol kellett, és igyekeztem legjobb tudásom szerint
képviselni a hallgató társaimat: Választmányokon, Kari tanácsokon (egy
kivétellel), TOB-on, Intézeti tanácsokon, ahol legutóbb a rektor úr is
jelen volt, hogy felmérje azokat az igényeket, amelyek túlmutatnak az
intézeti ill. kari hatáskörön az új rendszerű képzéssel kapcsolatban.

Tartottam 2 szacsot, szóval e téren egy kis visszalépést érzek
elődömhöz képest, de dolgozni fogok rajta!

Volt egy tájékoztató konferenciánk, melyen közel az egész végzős
évfolyam megjelent és kapott választ kérdéseire, a konferencia
eseményeiből cikk is jelent meg a Nyúzban, azok számára, akik nem
tudtak eljönni.

Pályázatomban szerepelt iskolai előadások tartása, melyekkel
népszerűsítjük egyetemünket, örömmel mondhatom, hogy 2 meg is
megvalósult (Városmajori Gimnázium Iránytű napok, Révai Miklós
Gimnázium Révai nap), a kettőn összesen 60 középiskolás vett részt és
közülük kb. 10 hallgatót érdekelt a matematika szak, a többiek egyéb
természettudományok felől érdeklődtek.

Projektjeink:

Matekos teadélután: szokás szerint rendszeresen élvezhették a
hallgatók a múzeum logikai játékait, a finom teát és a lekváros
kenyeret, személy szerint is majdnem minden héten megjelentem, sőt két
hete egy kézműves délutánt is tartottunk. Erre 15 hallgató jött el
gyufakockát, szívószál dodekaédert és egyéb félszabályos testeket
készíteni a múzeum számára. A következő félévben tervezzük, hogy
kéthavonta tartunk hasonlót!

MASZAT: idén megduplázódott mind a korrepetitorok, mind a
segítségkérők száma! Köszönöm minden lelkes MASZAT-osnak a kitartó
munkát! Nagyon elégedett vagyok veletek!

Honlap: sajnos Pektornak nem volt elég ideje a honlappal foglalkozni,
ezt a jövőben orvosolni kell.

ALMA: Balázs és Ákos nagyon sokat dolgoztak a honlappal. Elkészítették
az Alkmat szakirány tantervi hálóját és összegyűjtöttek egy halom
hasznos jegyzetet, ill. érdekes tudományos cikkeket is! Tessék
megnézni: http://alkmat.extra.hu!

Drámakör: idén kevesebb hallgatóval ugyan de továbbra is üzemelt a
drámakör, a pr tevékenységen van mit javítani!

Kulturtea: Vendégeink a félév során: Gálvölgyi János, Pleskovics András, HOBO, …

Köszönet Pepének, Évinek, Csancsinak és Pektornak, hogy munkájukkal
hozzájárultak az ELTE-sek kulturálódásához!

Hallgatói tér: szépek az asztalok, kényelmesek a székek és helyes
virágok zöldülnek az ablakban, köszönet Timinek és Robinak, jó kis
tanulósarkunk lett a harmadikon! A régi bútorok is reméljük hamarosan
elkerülhetnek onnan.

Bulik: személy szerint mindegyiken rettenetesen jól éreztem magam, és
ahogy láttam a többiek is! Ákos és Duki jó kis csapatot alkot, további
jó munkát nekik!

Egyéb nem tisztséghez kötődő tevékenységeim:

Tomó kérésére elvállaltam a hamarosan megjelenő MSc Tájékoztató
szerkesztését, még nem vagyunk kész, de egész jól haladunk vele. Az
Education már osztogathatjuk színvonalas kiadványunkat! Köszönöm
mindenkinek, aki segítette munkámat!

Vicces, milyen hamar megtelt az oldal! Be is fejezem, mert így sem
lesz kedvetek elolvasni. J

Üdvözlettel,   Lakó Viktória

                    Matematika szakterületi koordinátor

                    ELTE TTK HÖK