[Kepviselok] beszámoló

mentorkord at ttkhok.elte.hu mentorkord at ttkhok.elte.hu
2008. Dec. 8., H, 01:38:17 CET

Kedves Képviselők, Tisztségviselők!

Az utolsó KGY óta a következő dolgokat csináltam:
Az elmúlt két hónap mentorkoordinátori szempontból elég csendesen (de nem
eseménytelenül) telt, ezért több időm maradt arra hogy, képviselői
teendőimmel foglalkozzam. Ezért a két titulusból fakadó tevékenységeimet
most egybe fogom leírni .
-gólyabálon állófogadást tartottam, ezzel köszönve meg a mentoroknak az
eddigi munkájukat. A fogadás a kémiás mentorok által létrehozott
gólyaszobában volt.
-október 22.-én megtartottuk a Bódvarákó Afterpartyt.
-október 30 .– november 1. Megrendezésre került immáron negyedik
alkalommal az egri-Tardosi kirándulás.
-november 17. Részt vettem a Szacs ülésen.  Illetve a HÖK-ös továbbképzésen
-november 20. Segítettem a Környtanos-Matekos barátság buli szervezésében.
(többek között én faragtam ki a krumplipecsétet)
-dec 2. főmetorülést tartottam
-dec 5. részt vettem a HÖOK közgyűlésen

Jelenleg folyamatban van az MMGV kitöltetése, illetve elkezdtem a jövő évi
mentorrendszer megtervezését.
Továbbá részt vettem mindenféle ELTE-s buli és összejövetelen.

Üdv: Bodó Máté