[Kepviselok] Beszámoló

ELTE TTK HÖK Titkár hoktitkar at ttkhok.elte.hu
2008. Dec. 8., H, 13:51:47 CET

Kedves Tisztségviselők, Képviselők!

Először nem szándékoztam beszámolót írni, mivel ebben a félévben a titkári
munkán kívül nem végeztem semmit. (és mivel az elnök úr a tisztségviselői
jutalomkeret pályázathoz kérte a beszámolót, így úgy éreztem, most ebben
szerintem - és tudom, hogy az elnök úr szerint is - nem fogok szerepelni)

A felszólítás miatt mégis írok beszámolót.

Igazából hálátlan a titkári beszámoló, mert annyit lehet bele leírni csak,
hogy írtam emlékeztetőket, megcsináltam az iktatást, egybeszerkesztettem
és kinyomtattam a választmányi anyagokat.
Múlthéten elküldtem Révésznének a belépőkártya jelentést (módosítások).
Ezeket csináltam az előző küldöttgyűlés óta.

Üdvözlettel,
Nagy Melinda

Nagy Melinda
Titkár