[Kepviselok] Történet Mésziről meg a szarkák arctollazatáról és farkuknak teherbírásáról...

Hamow Kamirán Áron kamiran at ttkhok.elte.hu
2008. Dec. 9., K, 22:18:41 CET

Ha már idézetek Mészi, akkor a te figyelmedbe is ajánlanék egyet, akár egy
földalattis plakátra is hasonlíthatna, de csak utánam, szabadon:

"Sokat akar a szarka de nem bírja a farka,
de lehet, hogy e balga szarka,
nem is akármilyen fajta,
hisz szacskó azaz istenadta,
nagy a csőre nagy a marka,
nagyot álmodni mer készakarva,
arca tollal vastagon rakva,
arra széles mosoly fagyva,
gondolta ír valami vicceset, hát rajta,
írt is beszámolót ismét vállalhatatlanra."

üdv,
Kamirán

üdv