[Kepviselok] Pedagógia tárgyak

ELTE TTK HÖK Tanulmányi elnökhelyettes taneh at ttkhok.elte.hu
2008. Feb. 8., P, 11:29:16 CET

Kedves Pepe! Kedves Képviselők!

Ma reggel 9-kor a PPK Tanulmányi Bizottság vendége voltam, ahol
felvetettem többek között a Pepszi tárgyak problémáját.

A legnagyobb gond a teremkapacitás, de ígéretet kaptam, hogy, ahol a terem
engedi, ott megemelik a létszámkeretet.

Továbbá azt a tájékoztatást kaptam, hogy az előjelentkezés idején még nem
volt tele minden időpont, ezért nem emeltek korábban keretet, ill. nem
hirdettek újabb kurzust. Ezt, ha tudom, le fogom ellenőrizni.

Tehát igyekszem elérni (Homonnay dékánhelyettes úr is jelezte a problémát
a PPK-nak), és remélem, sikert is akartunk.

Üdvözlettel:
               Jánosi Attila
                ELTE TTK HÖK
          tanulmányi elnökhelyettes