[Kepviselok] Pedagógia tárgyak

Polgar Peter Balazs sirpepe at ttkhok.elte.hu
2008. Feb. 8., P, 12:43:18 CET

Üdv,

Attila! Köszönöm szépen a gyors és proaktív választ :)

Közben elkezdtem levelezni az egyik oktatóval is. Õ azt mondta, hogy
kedden lesz tanszéki értekezlet, ahol eldõl a kérdés, szóval addig kéne
izgatni a talpukat.

Korábban azért nem volt minden idõpont telítve, mert sokan reménykedtek,
hogy a nekik megfelelõ idõpont/tanár felszabadul.... (Bár ha 4-3 idõpont
100%-on van, meg akik lemaradtak, és egy idõpont 80%-on, azt nem nevezném
üres lehetõségnek...)

+1: Szerintem azért az nem normális, hogy ha 200 hallgató akar jelentkezni
egy tárgyra, akkor 200 fõnyi helyet hírdetnek meg, józan paraszti ésszel
is azt mondanám, hogy minimum +10%-ot kéne.... A szemináriumi helyekrõl
nem is beszélve.

+2: Azért érdekeset lehetne elmélkedni azon, hogy miközben a PPK
felmarkolja gyakorlatilag az egész tanárképzést, nincs meg hozzá a
megfelelõ kapacitása, de hát ilyen ez a kis egyetemi feudális rendszer.

Szép napot,

 	PPB

 	Programozó Péter Balázs