[Kepviselok] linux

Dudas Gabor dudikoph at dudikoph.hu
2008. Feb. 11., H, 15:47:02 CET

Tisztelt Mindenki,

lejottem a deli haliba, es alapvetoen minden gep mukodik, biztos csak az
auram teszi.

Ellenzem az atallast.

Nekem szinte mind1, mit adminisztralok, mit tartok karban, de alapvetoen
Ti fogtok vele szivni. Es minden evben, minden uj kepviselo. Persze
mindent meg lehet tanulni, meg lehet szokni, me'giscsak egy egyetemen
vagyunk, de az atallas idejen garantaltan hetekig napi soksoksok hivast
kapenk, hogy "most akkor mit hol talalok". Valoban stabilabb, de a
hiedelemmel ellentetben nem feltetlen eroforras hatekonyabb, igy ez nem
lehet erv. Termeszetesen desktopokrol beszelunk, es nem a szerverrol, az
nem veletlen linux.

En ~99 ota aktiv linux felhasznalo vagyok, es igy mondom ezt.

Jo lenne, ha mindenki elmondana, szeretne-e, vagy legalabbis megbekelne-e
vele.

Egy kis segitseg a donteshez, ha ez lesz a dontes, ez fog futni a gepeken:
http://www.ubuntu.com/products/whatisubuntu/screenshots-710
http://images.google.hu/images?hl=hu&q=ubuntu+7.10+screenshots&um=1&ie=UTF-8&sa=N&tab=wi

Azt meg kicsit viccesnek tartom, hogy Aron kitalalta, es miutan en azt
mondtam, hogy nem, mehet a kerdes a valasztmany, majd esetleg a kgy ele.
Ez egy olyan dolog, amirol nekem kene dontenem, es nem masnak, talan ezert
vagyok az informatikus.

Udv,
Dudi

--