[Kepviselok] linux

Polgar Peter Balazs sirpepe at ttkhok.elte.hu
2008. Feb. 11., H, 18:13:52 CET

Üdv!

1. Tökmindegy mi az operációs rendszer, ha a hibát a kihúzott /
megtaposott / megtört hálózati kábel/számítógép/RAM okozza (ezt
meggyógyítani a Linux sem képes).

2. Sajna sem a felhasználók képzetlenségét, sem az emberi hülyeséget, sem
a számdékos károkozást nem fogja megoldani egy operációs rendszer sem.

3. Ilyen esetekben mindig azt kell felmérni, hogy a sokak által nem ismert
Linux-ra a betanítási "költség" (=idõ) felülmúlja a jelenlegi rendszer
karbantartási költségeit (az egytelen valódi érv ez lehetne).

4. Van DTP szoftver Linux alá is, nem is rossz, pl.:
Scribus http://www.scribus.net/
Bár ezt kéne akkor a Nyúzos kollegáknak megtanulni újra...

5. Hogy a WinXP _valóban_ milyen használatra készült, arról lehet
hitvitákat folytatni, de arra vannak sokkal jobb fórumok is.

6. Én is szeretek (otthon) Linuxot használni, de a tapasztalatom az, hogy
sajnos munka közben nem mindig van idõm arra, hogy pl.: az 1000x
megcsinált wifi beállítással szívjak, az új memóriakulcsommhoz keressek
frissítést (winxp-ben automatikus), a meghalt nyomtatót éleszgessem.

Üdv,

Programozó Péter Balázs,
Computer science MSc