[Kepviselok] [Fwd: egyetemielet.hu] választmányra

Ónodi Ferenc László jonnyb at ttkhok.elte.hu
2008. Feb. 15., P, 13:50:43 CET

T Haz!

Mar Matenak jeleztem, hogy az info listan szereplo hallgatoi email cimeket
barmilyen formaban kiadni, vagy masra hasznalni, mint amire elkertuk oket,
velemenyem szerint, egyaltalan NEM lehet!

A kezdemenyezes nem rossz, bar a sok egyuttmukodo kar hirei kozott lehet a
mieink elveszenenek.
El kellene hivni a PPK-s emberkét, aki ezzel foglalkozik naluk,
valasztmanyra, hogy tole is kaphassunk némi informaciot errol.

A masik, hogy ha ugy gondoljatok, mukodokepes lehet a dolog, akkor egy
ertesito emaillel lehetne ezt megoldani, amit a hallgatoknak kuldunk, es
abban a HALI honlapjan szereplo - Iratkozz fel hirlevelnunkre -
fulecskeben kerhetjuk el tole az email cimet, amit DIREKT ilyen celokra
hasznalunk ezutan.

Szumma szummarum, az info lista legyen tabu.

Udv:

OFL
altbiz