[Kepviselok] [Fwd: egyetemielet.hu] választmányra

Polgar Peter Balazs sirpepe at ttkhok.elte.hu
2008. Feb. 15., P, 16:00:19 CET

Sziasztok!

On Fri, 15 Feb 2008, Ónodi Ferenc László wrote:

> T Haz!
>
> Mar Matenak jeleztem, hogy az info listan szereplo hallgatoi email cimeket
> barmilyen formaban kiadni, vagy masra hasznalni, mint amire elkertuk oket,
> velemenyem szerint, egyaltalan NEM lehet!

Pontosan. Az adatkezelési törvény e tekintetben elég szigorú. Szerintem
nem kéne a TTK HÖK, mint adatkezelõ hitelét csorbítani, különben rövid
úton kiderülhet, hogy elég sok a pályát tévesztett (jogásznak induló)
hallgató a karon.

Szumma: csak arra kérhetjük el a hallgató személyes adatait (az e-mail cím
is az!), amire megmondjuk neki, hogy használni fogjuk, másra nem. + Az
ilyen e-mail címmel feliratkozásokat az általános irányelvek szerint
_pozitív_ megerõsítéssel kell megtenni (tehát nem neki kell letiltani,
hogy nem akara, hanem neki kell megerõsíteni, hogy akar). Erre egy igen jó
példa az ELTE Karrierközpont, aki ki tudja honnan, de megszerezte a mail
címemet, és nekem kellett külön e-mailt írnom nekik, hogy felejtsenek el
(most izgalomtól remegve várom a végeredményt, hogy mernek-e még spammelni
engem :).

Egyébként adatkezelési témában van egy állandó szakértõnk, Erdélyi Gáspár
(bár az e-mail címét nem mondhatom meg :)), IK-s doktorandusz.

Üdv,

 	Programozó Péter Balázs