[Kepviselok] Valasztmany

Tétékás Nyúz főszerkesztő foszerkeszto at ttkhok.elte.hu
2008. Feb. 18., H, 17:08:26 CET

Kedves képviselok!

Éjjel és reggel is megpróbáltam kiküldeni ezt a levelet, de úgy látom,
hogy nem érkezett meg, úgyhogy újra próbálkozom, és bemásolom egy
változtatással (félreírtam, nem 20 000 Ft, hanem 40 000 Ft plusz költséget
jelent a Kulturális Melléklet).

Üdv:
Mécs Anna

***
Kedves képviselők!

Szeretnék egy Tétékás Nyúz napirendet kérni a következő választmányra,
amely két dologról szólna:

1. Kultúr Nyúz: a március 12-én megjelenő újságban ismételten Kulturális
Mellékletet szeretnénk megjelentetni. Az előző évhez hasonlóan kb. 40 000
forintos plusz költségről van szó. Kérlek titeket abban, hogy
támogassatok! Természetesen minden javaslatot örömmel fogadunk, a
feladatokat a hétfő esti lapindítón osztanánk ki.

2. Diktafon: a Nyúznak jelenleg nincs saját diktafonja, ami egy újság
alapvető kelléke. Most saját diktafonommal és másoktól kölcsönkértekkel
oldjuk meg a problémákat. Viszont a heti egy-két(-három) interjú
megjelentetése indokolná a saját digitális diktafon beszerzését. (Csak egy
kazettás porosodik a szekrényünkben.) Ezért arra kérem a választmányt,
hogy támogassa egy dikótafon beszerzését maximum 15 000 forinttal!

Köszönettel:

Mécs Anna
főszerkesztő
Tétékás Nyúz