[Kepviselok] Mentortervezet

Polgar Peter Balazs sirpepe at ttkhok.elte.hu
2008. Feb. 20., Sze, 23:34:48 CET

Üdv,

On Wed, 20 Feb 2008, Bosnyák András wrote:
> mentalitású embereket beválogatni mentornak? Kizáró ok, ha valaki nem tud
> a tanulmányai és az élete mellett 40 embert pátyolgatni, hanem csak
> mondjuk 10-et?

Plussz egy érv a kisebb csoportok mellett: a pszichológiai értelemben
vett kis csoport felsõ határa 15-20 fõ körül van, amely felett nehezebb
helyi közösséget kialakítani, illetve ennyi embert koordinálni. (Ennél
nagyobb csoportban kisebb klikkek alakulnak ki, miközben az egész csoport
kohéziója kisebb lesz).

A fentiek alapján szerintem úgy érdemes belõni a gólyacsoportok létszámát,
vagyis a mentorok számát is, hogy max 20 fõs csoportok legyenek. Márcsak
azért is innen kéne indulni, mert a mentorrendszer gondolom továbbra is a
gólyákról szól, és nem a mentorokról.

(És arról nem is beszélve, hogy 15 emberrel könnyebb elmenni sörözni, mint
40el).

 	Programozó Péter Balázs