[Kepviselok] Mennyei királyság

Palkó Tamás yeti at ttkhok.elte.hu
2008. Jan. 24., Cs, 13:49:34 CET

ELTE TTK HÖK Elnök írta:
> Kedves Mészáros Csaba,
>
> intézkedem, hogy a Nemzeti Park szakmai kirándulásra javasolt 400 ezer
> forintos pályázati támogatást nullázzák le.
>
> Kérlek készíts el egy új megvalósítási tervet és költségvetést, felmérve
> azoknak a hallgatóknak a körét, akik megengedhetik így maguknak a
> részvételt.
>
> A legkomolyabban írtam ezeket.
>
> Üdvözlettel:

Na gyerekek, itt a gáz!

Elnök urunk képes lenne ilyet tenni csupán indulatból/sértődöttségből/stb.

Én azt gondolom, hogy az elnök ilyet nem írhat le.

És most akkor jöhetnek a kérdéseim (mert remélem hogy  - bár beszólni
nem szabad - kérdést feltenni még igen)
1. Hogyan gondolhatja egy felelős tisztségviselő, az elnök, hogy
konkrétan megfenyegeti a másik tisztségviselőt?
2. Hogyan történhet meg, hogy a szabad véleménynyilvánítás korában
mégsem lehet szabadon véleményt írni?
3. Hogyan lehet, hogy az elnök szakmai egyeztetés nélkül, mintegy
indulatból cselekszik?
4. Hogyan történhet meg, hogy az elnök a hallgatók érdekei helyett más
érdekeket (esetleg sajátot) helyez előtérbe?
5. Hogyan lehet, hogy több, nyilvánosság előtt feltett kérdésemre nem
kapok semmilyen választ?

Remélem, hogy mint kari polgárnak, az ELTE TTK HÖK elnökhöz címzett
levelemre választ kapok.

Tisztelettel:
Palkó Tamás