[Kepviselok] Pokoli uradalom :)

ELTE TTK HA Elnok alapelnok at alapitvany.elte.hu
2008. Jan. 24., Cs, 16:59:29 CET

Csok mindenkinek!

Mar elnezest Tisztelt Kepviselok, hogy igy inditok, de talan sikerul
mindenkit kiragadnom a csodas szoljunk be a masiknak hangulatbol. Persze
ha vki ezt nem szeretne, vigyazzon ezzel a levellel, talan tovabb se kene
olvasni.

Ket allitast irnek egymas ala, es !! mindegyiket igaznak gondolom:

1. A TTK HOK elnokenek nem az a dolga, hogy a TTK HOK szamara minnel tobb
penzt szerezzen.
2. A TTK HOK kepviselojenek a Sport es Kulturalis palyazatok elbiralasakor
az a dolga, hogy a TTK-s rendezvenyekre minnel tobb penzt szerezzen.

Eme masodikat azert gondolom igaznak, mert jobbnak tartom a mi
projektjeinket mi masoket. Ha vki maskent gondolja, akkor javitson a
projektjeinken.

Speciel Áron mindkét állításnak megfelel.

> Én azt gondolom, hogy az elnök ilyet nem írhat le.
Én azt gondolom, hogy vki Valasztanyon nem szavazhat dacbol. Megis volt
mar ilyen, talan nem is egy. Az emberek neha megtesznek olyat amit nem
tehetnenek... raadasul irni irhatja ezt Aron ha erzekeltetni akarja Meszi
meglehetosen egyoldalu vilagkepenek kovetkezmenyeit. A gond ha majd meg is
csinalja.

> 1. Hogyan gondolhatja egy felelős tisztségviselő, az elnök, hogy
> konkrétan megfenyegeti a másik tisztségviselőt?
Hogyan gondolhatja egy felelos tisztsegviselo, hogy hobbibol rendszeresen
belerug az elnokbe nyilvanosan ezzel gyengitve a TTK HOK erdekervenyesito
kepesseget?

> 2. Hogyan történhet meg, hogy a szabad véleménynyilvánítás korában
> mégsem lehet szabadon véleményt írni?
Miert ne lehetne? Csak vannak kovetkezmenyek :) (Ok ez eros, erzem en
is...)

> 3. Hogyan lehet, hogy az elnök szakmai egyeztetés nélkül, mintegy
> indulatból cselekszik?
Nono! Meg csak indulatbol irkal. Es ilyen mar volt a vilagtortenelemben...

> 4. Hogyan történhet meg, hogy az elnök a hallgatók érdekei helyett más
> érdekeket (esetleg sajátot) helyez előtérbe?
Itt mirol is lenne szo?

> 5. Hogyan lehet, hogy több, nyilvánosság előtt feltett kérdésemre nem
> kapok semmilyen választ?
Na ezt en sem ertem...

Csak azert irtam, mert kezd egy csoppet beszukulni mindenki latotere.
Probaljuk 60-rol legalabb 120 fokra boviteni meg ha teljes latkepre nincs
is igenye itt senkinek...
Szoval sosem art egy kicsit arnyaltabban szemlelni az esemenyeket es csak
utana irogatni. Ugye?! Nekem sem ártott volna...

Pá kedveseim

Gönci B voltam