[Kepviselok] Mennyei királyság

Polgar Peter Balazs sirpepe at ttkhok.elte.hu
2008. Jan. 24., Cs, 15:47:36 CET

On Thu, 24 Jan 2008, ELTE TTK HÖK Elnök wrote:

> intézkedem, hogy a Nemzeti Park szakmai kirándulásra javasolt 400 ezer
> forintos pályázati támogatást nullázzák le.

A próféta szakállára. De tényleg. Ilyen tényleg nem volt 1,5 éve vagy
korábban.

Bár most már engem is kezd érdekelni ez a kirándulás. Legrosszabb esetben
magam fogok kalapozni azoknál a cégeknél, ahol mostanában dolgozok, hogy
támogassák ezt a kirándulást. Vagy az utcán kéregetek. Hogy a hallgatók
megengedhessék maguknak.

 	Progamozó Péter Balázs, fizszacs

ui: Egyéni képviselõi indíványban lehet kérni, hogy ezt a levelet lehozza
a HÖK hivatalos lapja, a Tétékás Nyúz?