[Kepviselok] Beszámoló

Pataki Zoltán zozika at ttkhok.elte.hu
2008. Jan. 29., K, 09:54:58 CET

Tisztelt KGy!

A legutóbbi ülés óta:

- voltam külügyes vezképzőn Szegeden
- bábáskodtam 3 ERASMUS szerződés megkötésénél a Környezettudományi
szakosok számára (kirohangáltam a belemet értük, és sokat szívtam velük)
- legjobb tudásom szerint segítettem azoknak a hallgatótársaimnak, akik
kérdéssel fordultak hozzám
-aktívan segédkeztem a decemberi nyílt napon, még körbevezetést is tartottam
-részt vettem az Educatio kiállításon, és rámenősen népszerűsítettem saját
szakomat (Kérdezzétek meg Jancsó Tomit :) )
- a fent említett dolgok végzése közben lerontottam a tanulmányi átlagomat
(persze nem csak ezek miatt)

Kérem a tisztelt KGy-t, hogy fogadja el a beszámolómat, és nézze el, ha
kihagytam volna valamit. (valamit biztosan kihagytam)

Üdvözlettel: Zozi

--
Pataki Zoltán
ELTE TTK