[Kepviselok] beszámoló

Lellei Nóra nori at ttkhok.elte.hu
2008. Jan. 29., K, 10:37:00 CET

Kedves Képviselőtársaim!

Ha jól emléxem, az előző KGY-n nem tudtam részt venni. Azóta nagyrészt a
tanulmányaimra koncentráltam, mivel a 38 kreditet valahogy teljesítenem
kellett... Főmentorként tartottam egy mentortalálkozót, gólyáimat pedig
rendszeresen értesítettem minden újdonságról. Csoporttársaimnak segítettem
megszervezni a Geomikulást, amely érdekében részt vettem egy Választmányon
is. Külügyes dolgokban nem nagyon vettem részt, inkább csak érdeklődtem
Karinánál egy beszélgetés keretében. Megcsináltuk a Gólyabál dekorját,
részt vettem a szacsülés(ek)en (ugyanis nem tudom mennyi volt... bocsi,
teljesen időzavarban és memóriakiesésben szenvedek, úgy látszik betette a
kaput ez a vizsgaidőszak). A januári nyílt napon összeszedtem a
tanszékeket és az intézeti dolgozókat, és kerítettem embert a standunkhoz.
Educatión is segédkeztem.
Jelenlegi projekjeim: Lágymányosi Eötvös Bál dekor, geológus felezőbuli,
háromkari vezképző.

Remélem nem hagytam ki semmi fontosat.
üdv: Lellei Nóra
földrajz- és földtudományi szakterületi képviselő