[Kepviselok] inf beszamolo

Dudas Gabor dudikoph at dudikoph.hu
2008. Jan. 29., K, 13:07:41 CET

Tisztelt Kuldottgyules,

Az elmult idoszak altalanos munkakkal telt. A deli irodaba december
eleje/kozepe kornyeken megrendeltuk a szukseges alkatreszeket, ezek a
Flaxcom igerete szerint elmeletileg ma delutan mar ripsz-ropsz meg is
erkeznek. Igy szinten csak elmeletileg, a deli irodaban a penteki kgy
idejere mar minden gep mukodokepes lesz.

A honlapon a dokumentumok/jegyzokonyvek, illetve a
dokumentumok/kuldottgyules reszt is rendeztem, ebben Nagy Melinda volt
segitsegemre, ezuton is koszonom neki.

A napi rutinfeladatokat elvegeztem: felhasznalok informalasa,
problemak megoldasa, ttkhok.elte.hu weboldal frissitese, szamitogepek
karbantartasa, egyeb problemak megoldasa.

Ezuton szeretnem megkoszonni mindazoknak a tisztsegviseloknek,
kepviseloknek a munkajat, akik segitettek abban, hogy a ttkhok.elte.hu
weboldal mindig aktualis adatokat, es a legfrissebb hireket tartalmazza.

Udvozlettel:

Dudas Gabor
ELTE TTK HOK Informatikus