[Kepviselok] Elnöki pályázat

Jancsó Tamás jtomi at ttkhok.elte.hu
2008. Jan. 29., K, 13:46:46 CET

Sziasztok!

Mellékelve küldöm pályázatom a TTK HÖK elnöki posztjára!

Egy ideje már készen van. Elnézést kérek, hogy eddig nem küldtem ki,de
vártam a lemondásra, ami aktuálissá teszi. Ez ideáig nem érkezett meg,
viszont most már annyira közel van a küldöttgyűlés, így is kevés idő jut
arra sajnos, hogy alaposan átnézhessem.
Várom kérdéseiteket személyesen és a küldöttgyűlésen is!

Kérlek benneteket,hogy a részleteken túlmutatóan inkább a célt lássátok,
és próbáljátok koncepcionálisan vizsgálni azt az utat, amit ezzel a
pályázattal szeretnék mutatni a TTK HÖK-nek, Veletek együtt!

Szép napot!

Tisztelettel:

Jancsó Tamás
Name: Jancsó Tamás - Elnöki pályázat.doc
Type: application/force-download