[Kepviselok] beszámoló

szilvus at ttkhok.elte.hu szilvus at ttkhok.elte.hu
2008. Jan. 29., K, 15:08:12 CET

Tisztelt KGY!

Legutóbbi KGY óta tettem:

-résztvettem: szacson, 1 kivételével az összes mentor- és külügyes
gyűlésen (bár lehet, h ezek még KGY előtt voltak,már jómagam sem tudom)
-válaszoltam csoporttársaim kérdéseire, v legalább utánakérdeztem
-továbbra is segítettem gólyáimat, résztvettem velük a Gólyaavatón
-intéztem 1 török erasmus-os ügyeit (sim kártya, etr-es problémák,stb..)
-felkerestem külföldi munkát-és tanulási lehetőségeket biztosító
szervezetet, arra az esetre, ha ösztöndíjjal nem jutna ki vki külföldre
-segítettem a szelektív kukák kihelyezésében
-résztvettem és hirdettem: Nemzeti parkos túra, jeges est..stb.
Több nem jut most eszembe..

Kérem fogadjátok el beszámolómat!

Üdvözlettel:

Hornyák Szilvia