[Kepviselok] beszámoló

szoceh at ttkhok.elte.hu szoceh at ttkhok.elte.hu
2008. Jan. 29., K, 17:45:33 CET

Szociális elnökhelyettes beszámolója 2007. szeptember 25- január 29.

Szeptember 28-án részt vettem a Nyílt Napon, ahol a HÖK-ös standon voltam
és a földrajz- földtudományi standon informáltam a hallgatókat a
meteorológus szakról.

Október első hetében zárult le a rendszeres támogatások hiánypótlása. 1330
szociális támogatás pályázatot adtak le a hallgatók és 900 hiánypótlás
érkezett be, ez nagyon sok. A pályázatok összesítését elkészítettük. A fix
kategóriás listát továbbítottam az illetékesek felé. Rendszeres
pályázatokról és a tanulmányi ösztöndíjról döntés született és október
9-én utalva is lettek a támogatások.

A rendszeres szociális támogatás eredményeiről a hallgatók e-mailben
kaptak értesítést. Sajnos, több helyen is volt probléma az e-mail
címekkel, így a hallgatókat a Hallgatói Irodában informálta az irodavezető
vagy én az eredményről. Olyan is volt, aki nálam e-mailben érdeklődött az
eredményről. Már a fellebbezések is lezárultak.

Kiírásra került a szakmai gyakorlati ösztöndíj, melynek leadási határideje
november 27. 12 óra. A kiírás a honlapon, Nyúzban és a szociális
faliújságon is megjelent.

Részt vettem a Választmány ülésein, csak az egyiken nem, Kari tanácson,
esélyegyenlőségi ülésen és konferencián, valamint a Matematika szakterület
ülésén.

Hallgatói levelekre folyamatosan válaszolok, fogadó óráimat megtartom.

Jutalomkeret pályázati kiírásának megalkotására tettem kísérleteket, de
nem volt teljesen eredményes.

Részt vettem EHSZÖB ülésen.

Köb ülést tartotta november 27-én, ahol a szakmai gyakorlatok pályázatait
bíráltuk, egy nap 700 Ft lett.
November 29-én részt vettem az EHÖK Kgy-n, majd november 30-án a „rövid”
választmányon.

December 13-án KÖB ülést tartottam, ahol az egyszeri pályázatokat bírálta
a bizottság, hogy a januári utalással ezek ki is tudjanak menni.

A januári utalás kicsit késve ment ki, mivel január 2-tól Cserdi Imre
intézi az utalásokat.

A KÖB tagokkal a pályázatok kiírását tervezzük. Minél több segítséget
szeretnénk adni a hallgatóknak, hogy mire pályázhatnak, milyen igazolások
szükségesek, stb.

Valamint utód nevelést is elkezdtem. Két jelentkező volt, majd Edit más
utak felé indult. Eszter 2-3 alkalommal keresett meg novemberben és
decemberben. Mondtam, hogy szóljon, ha még van kérdése, én ráérek, még ez
nem valósult meg.

Valamint az esélyegyenlősséggel is foglalkozom. Előző félévben nem sok
minden valósult meg, remélem, ez a második félévben változni fog.

Amennyiben kérdésetek van, írjatok!

Üdvözlettel:
Seres Alexandra
Szociális elnökhelyettes