[Kepviselok] az EB feladatai

pgabycha at ttkhok.elte.hu pgabycha at ttkhok.elte.hu
2008. Jan. 30., Sze, 17:58:26 CET

Kedves Eb!

Számomra egy kicsit nehezen értelmezhető az a válasz, hogy mivel nem
tartotok a kgy előtt ülést, ezért nem tudtok állást foglalni Yeti
kérésére. Legjobb tudomásom szerint az a dolgotok, hogy az ilyen
felvetésekre, kérdésekre/kérésekre érdemben válaszoljatok. Talán nem csak
formális ülés keretében lehet állásfoglalást kialakítani?!

Azt sem értem, hogy ti ,mint a szabályosság őrei, miért haggyátok
figyelmen kívül az alapszabály 2. számú mellékletének 17. pontjában
szereplő-szerintem kiemelten fontos-határidőkre vonatkozó szabályok
betartatását. Hogyan fordulhat az elő -a szabályosság jegyében-, hogy már
beérkezett két elnöki pályázat is a küldöttgyűlésre, de még nem érkezett
hivatalos lemondás a posztról?

Hogyan fordulhat(ott) elő, hogy az ellenőrző bizottság nem foglalkozik
érdemben azzal azzal, hogy az önkormányzatnak a mai napig nincs szervező
elnökhelyettese, biológiai szakterületi koordinátora?

Tisztelettel szeretném megkérni az EB-t, hogy ahelyett, hogy a
személyiségi jogait tiporja a képviselőknek (a TO-val együtt), ténylegesen
felügyelje a szabályos működést, ne csak adhoc jelleggel, ha éppen
belebotlik vmibe.

Papp Gabriella