[Kepviselok] az EB feladatai

ELTE TTK HÖK Ellenőrző Bizottság eb at ttkhok.elte.hu
2008. Jan. 30., Sze, 23:00:09 CET

> Kedves Eb!
>
> Számomra egy kicsit nehezen értelmezhető az a válasz, hogy mivel nem
> tartotok a kgy előtt ülést, ezért nem tudtok állást foglalni Yeti
> kérésére. Legjobb tudomásom szerint az a dolgotok, hogy az ilyen
> felvetésekre, kérdésekre/kérésekre érdemben válaszoljatok. Talán nem csak
> formális ülés keretében lehet állásfoglalást kialakítani?!

Kedves Gabriella!

Az Ellenőrző Bizottság állásfoglalásához legalább 2 ember egybehangzó
véleménye kell, talán érthető, hogy ennek szinte egyetlen (reálisan)
kivitelezhető módja a személyes találkozás. Erre nem kerül sor a
Küldöttgyűlés előtt. Így nem tudunk állásfoglalást kialakítani, csak
személyes véleményt formálni.

> Azt sem értem, hogy ti ,mint a szabályosság őrei, miért haggyátok
> figyelmen kívül az alapszabály 2. számú mellékletének 17. pontjában
> szereplő-szerintem kiemelten fontos-határidőkre vonatkozó szabályok
> betartatását. Hogyan fordulhat az elő -a szabályosság jegyében-, hogy már
> beérkezett két elnöki pályázat is a küldöttgyűlésre, de még nem érkezett
> hivatalos lemondás a posztról?

Ezzel kapcsolatban feltételezhetően nem engem kellene megkérdezni. A
lemondásnak természetesen be kellett volna érkeznie idáig, amennyiben
ténylegesen lesz lemondás.

> Hogyan fordulhat(ott) elő, hogy az ellenőrző bizottság nem foglalkozik
> érdemben azzal azzal, hogy az önkormányzatnak a mai napig nincs szervező
> elnökhelyettese, biológiai szakterületi koordinátora?

Egyszerűen: nem az Ellenőrző Bizottság feladata ezzel foglalkozni. Amint
azt megtudhattuk, a Bizottság csak figyelmezetet és felszólít.

> Tisztelettel szeretném megkérni az EB-t, hogy ahelyett, hogy a
> személyiségi jogait tiporja a képviselőknek (a TO-val együtt), ténylegesen
> felügyelje a szabályos működést, ne csak adhoc jelleggel, ha éppen
> belebotlik vmibe.

Sokkal több idő lenne a tényleges munka elvégzésére, ha...

> Papp Gabriella

Lengyel Zoltán
Ellenőrző Bizottság