[Kepviselok] Képviselő-sorrend

ELTE TTK HÖK Ellenőrző Bizottság eb at ttkhok.elte.hu
2008. Jan. 30., Sze, 22:41:31 CET

Kedves Képviselők!

> [...]
> feleslegesen idézgetni és kérdezgetni, hangsúlyozom feleslegesen!
>
> Ha jól emlékszem pár hónappal ezelőtt már közöltem az eb egyik tagjával,
> hogy nincs hallgatói jogviszonyom. Erre szóü szerint az a válasz érkezett:
> "Addig vagy képviselő, amig én azt mondom!" Mintha jeleztem volna, hogy ez
> azért nem teljesen így van, vagy ezek szerint ha én eb tag vagyok és azt
> akarom, hogy a méltán híres Gipsz Jakab ne legyen tovább képviselő, akkor
> közlöm a mélyen tisztelt küldöttgyűléssel, hogy már nem az? Kétlem! Persze
> azt állítod a levélben hogy te ilyen nem mondtál. Biztos én emlékszem

Valóban elhagyta a számat, egy vicc keretében. Sajnálom, ha egy viccet túl
kell magyarázni, ettől azonban nem ez volt az első, sem az utolsó vicc,
amit komolyabb dolgokkal kapcsolatban elsütöttem. Továbbá emlékeztetlek,
hogy te szeptemberben mondtad, hogy nincs jogviszonyod, a Tanulmányi
Osztály pedig a megkeresésemkor ezzel ellentétes információt adott. Bár
nyilván én emlékszem rosszul... Nem mellesleg pedig, ha egyszer azt hitted
(jelzem megkérdezésemkor rosszul), hogy nincs jogviszonyod, felmerül a
kérdés, hogy miért nem jelezted a küldöttgyűlés felé, hogy már nem vagy
képviselő?

> [...]
> arra, hogy valaki személyes adatait, állapotát, stb., bármilyen engedély
> nélkül kikérje és azt a nagy nyílvánosság elé tárja. Egy irodavezető, egy
> szociális eh., egy tanulmányi eh., egy kollbiz. és még sokan mások hasonló
> adatokkal dolgoznak, mégsem veszik maguknak a bátorságot ehhez. Ha valaki
> hibázott akkor az te vagy kedves feháborodott tagja az eb-nek. Nem szájat
> tátanod és feleselgetned kellene, hanem bocsánatot kérni és meghúzni
> magad, levonni a következtetéseket és átgondolni, hogy mit is kell lépned

Meg is húznám magam és csendben maradnék, ha úgy érezném, hogy bármi
rosszat tettem, addig viszont nem fogom, amíg nem gondolom, hogy hibás
lennék. A hallgatói jogviszony léte (vagy nem léte) nem olyan mérvű
személyes adat, amit ne tudhatnának a képviselő-lista olvasói szerintem.
Ne vicceljünk már, nem a vallásról, anyagi helyzetről, politikai nézetről
vagy a káros szenvedélyről írtam információt, hanem a hallgatói
jogviszonyról. Azt pedig csak zárójelben jegyzem meg, hogy mindössze a
munkámat akartam elvégezni, semmi többet, de ez szerintem mindenkinek
leesett, aki egy kicsit is objektív.

> [...]
> nem lenne elég világos, ez azt jelenti, hogy addig az illető képviselő,
> hiába mondasz te bármit is. Hiszen felhívnám a figylemed, hogy nincs ilyen
> jogköröd, sőt ha jól emlékszem (parasztosan fogalmazva) a
> figyelemfelkeltésen és a felszólításon kívúl semmilyen jogköröd nincs!
> Persze a tisztságviselő lemondása azért egy iciri-picirit más, hiszen az
> első lemondást a köggy, el kell hogy fogadja, és a második alkalommal
> történőt már csak a képviselői lemondáshoz hasonlóan, egyszerűen tudomásul
> veszi a fent leírt módon. Amúgy majdnem minden tök úgyanolyan, MAJDNEM!

NEM kell tudomásul SEM vennie a Küldöttgyűlésnek a képviselők lemondását.
Az Ellenőrző Bizottság beszámolóját, és a tisztségviselők második
lemondását, azt, tudomásul kell venni. Ezt nem. Én pedig még mindig NEM
döntöttem, csak felhívtam a figyelmet, hogy az alapszabály szerint már ők
nem képviselők és arra, hogy kik azok. Szerintem is elég gyér, hogy ilyen
mondatokat (meg a vicc fogalmát) kell megmagyaráznom...

> [...]
> óvodában! Azzal a piciny különbséggel, hogy ha a kis Jakabnak gittelnie
> kell, vagy híg fosása van, mindkettőt felnőtt módjára egymaga el tudja
> intézni, de ha a törlésnél gondjai akadnak a papír kezelésével, akkor szól
> a Márti néninek, hogy segítsen, és ha netalán közben ledurcizná a kezét,
> akkor bocsánatot kér és nem szól egy szót sem, ha elveszik előle ebéd után
> a sütit.
> (Itt sem kell mindent szó szerint érteni, ajánlott gondolkodni!)
>
> Nem örülök, hogy elolvastad és nem is várok választ!

Hát... ez van...

> Végh Tamás (Jakabka)
> irodavezető, volt szeh.

Lengyel Zoltán