[Kepviselok] Képviselő-sorrend

veght at ttkhok.elte.hu veght at ttkhok.elte.hu
2008. Jan. 30., Sze, 17:15:06 CET

Tisztelt Képviselők!

Még mielőtt tovább gondolnátok ezt a totálisan felesleges vitát,
gondolkozzatok el kicsit máson is. Mivel érintett vagyok az eb levelének
tartalmában, csupán ezért tennék pár gondolatot fellbenteni, de nem fogok
feleslegesen idézgetni és kérdezgetni, hangsúlyozom feleslegesen!

Ha jól emlékszem pár hónappal ezelőtt már közöltem az eb egyik tagjával,
hogy nincs hallgatói jogviszonyom. Erre szóü szerint az a válasz érkezett:
"Addig vagy képviselő, amig én azt mondom!" Mintha jeleztem volna, hogy ez
azért nem teljesen így van, vagy ezek szerint ha én eb tag vagyok és azt
akarom, hogy a méltán híres Gipsz Jakab ne legyen tovább képviselő, akkor
közlöm a mélyen tisztelt küldöttgyűléssel, hogy már nem az? Kétlem! Persze
azt állítod a levélben hogy te ilyen nem mondtál. Biztos én emlékszem
rosszul, mert elhagyta ez a szád!

Továbbá. Szeretném tudni, hogy bárki, milyen alapon formál magának jogott
arra, hogy valaki személyes adatait, állapotát, stb., bármilyen engedély
nélkül kikérje és azt a nagy nyílvánosság elé tárja. Egy irodavezető, egy
szociális eh., egy tanulmányi eh., egy kollbiz. és még sokan mások hasonló
adatokkal dolgoznak, mégsem veszik maguknak a bátorságot ehhez. Ha valaki
hibázott akkor az te vagy kedves feháborodott tagja az eb-nek. Nem szájat
tátanod és feleselgetned kellene, hanem bocsánatot kérni és meghúzni
magad, levonni a következtetéseket és átgondolni, hogy mit is kell lépned
ezek után.

...és ha Yeti levelét kicsit is figyelmesen olvastad volna, akkor látnád a
sorok között a lényeget. Senki sem arról beszélt, hogy meg kell szavazni
egy mezei képviselői lemondást, még az inkvizítor sem! A Kögyö hivatalosan
úgy tud valamit tudomásul venni, ha kögyön a levezető elnök a kögyövel
közli a lemondás tényét. Tehát ekkor válik hivatalossá a lemondás, és ha
nem lenne elég világos, ez azt jelenti, hogy addig az illető képviselő,
hiába mondasz te bármit is. Hiszen felhívnám a figylemed, hogy nincs ilyen
jogköröd, sőt ha jól emlékszem (parasztosan fogalmazva) a
figyelemfelkeltésen és a felszólításon kívúl semmilyen jogköröd nincs!
Persze a tisztságviselő lemondása azért egy iciri-picirit más, hiszen az
első lemondást a köggy, el kell hogy fogadja, és a második alkalommal
történőt már csak a képviselői lemondáshoz hasonlóan, egyszerűen tudomásul
veszi a fent leírt módon. Amúgy majdnem minden tök úgyanolyan, MAJDNEM!

Azért elég gyér, hogy ilyenek leírását érzem szükségesnek. Mint az
óvodában! Azzal a piciny különbséggel, hogy ha a kis Jakabnak gittelnie
kell, vagy híg fosása van, mindkettőt felnőtt módjára egymaga el tudja
intézni, de ha a törlésnél gondjai akadnak a papír kezelésével, akkor szól
a Márti néninek, hogy segítsen, és ha netalán közben ledurcizná a kezét,
akkor bocsánatot kér és nem szól egy szót sem, ha elveszik előle ebéd után
a sütit.
(Itt sem kell mindent szó szerint érteni, ajánlott gondolkodni!)

Nem örülök, hogy elolvastad és nem is várok választ!

Végh Tamás (Jakabka)
irodavezető, volt szeh.