[Kepviselok] informatikus beszamolo

Dudas Gabor dudikoph at dudikoph.hu
2008. Júl. 1., K, 19:49:10 CEST

Kedves Kepviselok,

2007 nyar vegen, szeptember elejen az Alapitvany koltozese koruli
teendokkel foglalkoztam.

Osszel Melinda segítségével rendszereztem a jegyzőkönyveket,
emlékeztetőket a honlapon.

A tel vegen a valasztmany dontese alapjan atallitottam Ubuntu linux-ra.
Velemenyeket nem igazan kaptam az uj rendszerrol (Eltekintve M.Cs.
„Dudiiiiiii, mi a ***** az az Ubuntuuuu?” allando kerdesetol),
ellenben azota egyszer sem kellett a linuxos gepeket ujratelepitenem.

Tavasszal szerkezetkesz allapotra elkeszitettem a Kornyezettudományi
Szakterület honlapjat(http://kornytud.elte.hu/).

Majusban Petra design terve alapjan elkeszitettem az uj drupal skint a
honlaphoz.

Ezen kivul beszereztunk egy csomo alkatreszt a deli haliban levo gepekhez,
uj nyomtatot, 1 uj asztali gepet, valamint 1 uj notebookot.

Az év során 571 emailt küldtem, 240 uj aloldalt hoztam letre, valamint
477x modositottam valamely aloldalt a honlapon.

Ezenkivul a napi rutinfeladatokat elvegeztem: felhasznalok informalasa,
problemak megoldasa, ttkhok.elte.hu weboldal frissitese, szamitogepek
karbantartasa, levelezőlisták adminisztrációja, egyeb problemak megoldasa.

Ezuton szeretnem megkoszonni mindazoknak a tisztsegviseloknek,
kepviseloknek a munkajat, akik segitettek abban, hogy a ttkhok.elte.hu
weboldal mindig aktualis adatokat, es a legfrissebb hireket tartalmazza.

Udvozlettel:

Dudas Gabor
ELTE TTK HOK Informatikus