[Kepviselok] Minden jót...

szoceh at ttkhok.elte.hu szoceh at ttkhok.elte.hu
2008. Júl. 1., K, 23:14:34 CEST

Kedves Képviselők!

Leveleztem Csörgics Mályással (EB) és Jancsó Tamással (HÖK elnök).
A Tanulmányi Osztály szerint a hallgatói jogviszonyom június 30-ig
tartott, így már nem vagyok hallgató, sem képviselő, sem szociális
elnökhelyettes.
Matyi írta, hogy azért a feladatokat el kéne látni, Tomó meg, hogy nincs
már az üléseken szavazati jogom.

Tehát minden jót nektek. További jó munkát kívánok!

Jelzem, hogy így a Választmány páros számú szavazati jogú tagból áll, így
a Küldöttgyűlésnek további egy tagot kell delegálni.

Üdvözlettel:

         Seres Alexandra