[Kepviselok] aktuális képviselőnévsor (fwd)

Polgar Peter Balazs sirpepe at ttkhok.elte.hu
2008. Júl. 4., P, 15:06:47 CEST

Áramoljon az információ....

 	Programozó Péter Balázs

---------- Forwarded message ----------
Date: Fri, 4 Jul 2008 10:50:33 +0200
From: Csörgics Mátyás <matyas at csorgics.hu>
To: Polgar Peter Balazs <sirpepe at ttkhok.elte.hu>
Subject: [ISO-8859-2] Re: [Kepviselok] aktuális képvisel?névsor

Szia!

A TVSZ nem rendelkezik konkrétan errõl, bár a 31.10-es pont megfordítása
alapján záróvizsga letétele nem vonja maga után hallgatói jogviszony
megszûntét (avagy a szabályozás szerint annak meglétét.)

A HKR alapján:

51. pf. 2) jogviszony megszûnik a záróvizsga-idõszak utolsó napjával.
81. pf. 3) a záróvizsga-idõszak megegyezik a vizsgaidõszakkal.

A vizsgaidõszak akárhogy nézem 2008. július 4-ig tart. Sajnos sehol sem
írják, hogy hány óráig, de nekem reggel volt még egy javításom, ebbõl
következtetek, hogy nem fõbenjáró bûn kitolni azt akár délutánra sem.
Véleményem szerint zárón még képviselõk.

Rákérdeznél amúgy is: Szandra tisztségviselõi megbizatása a HKR egy
ellentmondása miatt került elnöki hatáskörbe került.

Matyi

eb