[Kepviselok] Royal Pampa

Mécs Anna csanna at ttkhok.elte.hu
2008. Júl. 8., K, 11:52:34 CEST

Sziasztok!

Először is szeretném minden szervezőnek megköszönni a vezképzőt /habár
talán pont ők nem tudják most elolvasni/, sok felejthetetlen pillanatot
sikerült megélnünk együtt(:D). Pár negatívumtól eltekintve igazán jó kis
csapatépítés volt, én is újra kedvet kaptam a HÖK-özéshez, és reméljük az
újak is lelkesednek.

Másodszor pedig minden új és régi, öreg és kevésbé öreg tisztségviselőnek
gratulálok, és aki ellenszavazatot és tartózkodást sem kapott, az legyen
szíves végre meghívni mindenkit valamire:)

Szép nyarat mindenkinek!

csanna

ui: Alázzuk meg a Mészit, szeretjük mi a Mészit!:)