[Kepviselok] hmm

Tétékás Nyúz főszerkesztő foszerkeszto at ttkhok.elte.hu
2008. Júl. 22., K, 15:55:03 CEST

Kedves Képviselők!
Kaptam egy kérést a BME VIK-esektől. Én a hét viccének fogtam fel.

Boldizsár Márton
főszerkesztő
Tétékás Nyúz
tel.:(30) 657 8760

"Hello!

A 2008-as BME-VIK Gólyatábor szervezőinek nevében írok nektek.

Az oldalatokon található egy bejegyzés:
http://nyuz.elte.hu/archiv13/szam1/bme.htm

Aki volt gólyatáborban (végig), az tudja, hogy ami ebben az írásban
szerepel, az nem fedi a valóságot, és riasztó megvilágításban tálalja a
tábor eseményeit. Ha ezt egy gólya elolvassa, akkor azt mondja magában,
hogy nekem nem kell, hogy szívassanak, én nem megyek el. Pedig nem erről
szól a dolog, ezt minden érintett tudja. A táborban lehet először
találkozni azokkal az emberekkel, akik az egyetemi évek során körül fognak
venni, akik a barátaink és a haverjaink lesznek. Rengeteg hasznos és
fontos információt lehet megtudni, és sok-sok szenvedéstől lehet
megkímélni magunkat azzal, hogy az idősebbek tapasztalatából okulunk, és
nem a saját bőrünkön tapasztaljuk meg a rosszat. A gólyatábor szervezői
nem azért dolgoznak rengeteget a tábor létrehozása érdekében, hogy
infantilis módon jól megszívassák az elsősöket. A közösen átélt
"viszontagságok" segítenek abban, hogy az ország minden pontjáról érkező
egyének összekovácsolódjanak és közösséget alkossanak. Ha egy gólya
megijed a cikkben leírtaktól, akkor ezektől a dolgoktól elesik, mert nem
jön el a táborba (ami az írás keletkezése óta már rengeteget változott).

Azzal a kérdéssel fordulok hozzátok, hogy amennyiben lehetséges,
távolítsátok el ezt a cikket az oldalatokról, legalább csak augusztus
végéig, hogy minél több gólya döntsön úgy, hogy ellátogat a táborba.

Köszönettel
Szelei Tamás"