[Kepviselok] hmm

Polgar Peter Balazs sirpepe at ttkhok.elte.hu
2008. Júl. 22., K, 21:46:26 CEST

Üdv,

1. Az a baj, hogy ha egyszer már valami felkerült az Internetre, akkor azt
az Isten se szedi le róla, mert annyi helyre becache-elõdik, archiválják
(elég csak Google-ban a cache-elt oldalt kiválasztani, és már ott is van),
de ezt szerintem a villamos kollégának is tudnia kéne. Egyszóval
technikailag lehetséges a cikk eltávolítása, de minek.

2. Ráadásul a cikk 1996-os, bár ez a cikk szövegébõl csak áttételesen
derül ki.

3. Szerintem ne fogd fel viccnek (pláne, hogy a képviselõ lista nyílvános,
de most már mindegy). A BME-VIK gólyatábora valóban jelentõs mértékben
különbözik az összes többi gólyatábortól, és ez nem véletlen. Sajnos az
okokat egy külsõs csak nehezen érti meg (többnyire a gólyák sem). De
tényszerûen nézve az ottani gt eredménye az, hogy a nagy hallgatói létszám
ellenére sikerült nekik mûködõ tanulóköröket kialakítani, és egy olyan
általános közösséget, amely a hallgatót a teljes képzési idõ alatt
körbeveszi, sõt még jóval utána is (lásd pl. qpa). Csak egy objektív tényt
vegyél ehhez figyelembe: a hasonló képzést nyújtó ELTE IK és a BME VIK
felvett/végzett hallgatói arányra, ebben jelentõs szerepe van a jól mûködõ
hallgatói közösségnek (figyelem, ez nem feltételnül = az ottani hallgatói
képviselettel). Egyszóval a gólyatábor hatása valóban nem az X. napos
felhõtlen bulizásban/ivásban/d at gásban merül ki, hanem az utána következõ
évek munkájában térül vissza. (Persze ezen szép gondolatok konkrét
megvalósulása mindig függ az adott évi szervezõktõl is.)

4. Szerintem amit tehetünk a ("jószomszédsági viszony" miatt is):
  - Egy udvarias válaszlevél az 1,2 pontokkal (mert nekünk ugyanannyiba
kerül mint egy nem udvarias lepattintó levél, cserébe nyitva marad a
kommunkiáció).
  - Valahogy a cikkkel egy oldalon kiegészíteni, hogy "ez egy szubjektív
vélemény" (ami igaz is), és egy jó nagy dátum, hogy 1996 (ez meg a
látogatónak jelzés, hogy ne erre számítson).

Amúgy az az általános véleményem, hogy a 18 évesek nagyfokú
internetmobilizációja folytán nincs már olyan, mint korábban, hogy a t.
gólyasereglet ne tudja, mi fog történni a gólyatáborban. Hála a
Google-nak, tényleg nincs új a nap alatt....

Tengermély tisztelettel,

 	Programtervezõ Péter Balázs