[Kepviselok] Záró , alakuló , vezképző

ELTE TTK HA Gazdasagi gazdasagi at alapitvany.elte.hu
2008. Jún. 17., K, 09:44:26 CEST

Kedves PB!

Igen, az indoeuropai es a latin nyelvcsaladokban. (A kozepiskolai angolrol
emlekszem is.)
De a magyarban ilyen nincs.
Sajnos egzakt szabalyt nem talaltam, es 15 percnel nem akartam tobbet
raszanni, igy csak ezt a ket idezetet tudom hozni a Magyar, mint idegen
nyelv c. konyvbol. Forras: MEK

"Igeidõink választéka szinte szegényesnek tûnik az angol, francia
perfektumok,
futurumok széles skálája mellett."

"Igeidõk: jelen, múlt, jövõ idõ
A befejezettséget kifejezõ igekötõs ige"

tovabbi szep napot,

Sanyi

Hobor Sandor
gazdasagi vezeto