[Kepviselok] Záró , alakuló , vezképző

bodomate at ttkhok.elte.hu bodomate at ttkhok.elte.hu
2008. Jún. 17., K, 12:35:29 CEST

Tisztelt Mindenki!

Amikor ilyen intellektuális diskurációkat olvasok, akkor érzem csak igazán
hogy éééén mint az egyetemi hallgató, egy értelmiségi közösség tagja
lehetek!:) Polgár Péter Balázs, Hóbor Sándor köszönöm nektek hogy
felnyitottátok bágyadtan pislogó szemetimet!!!:)

Üdv:
Bodó Máté
mentorkoordinátor

Ui: Épp most buktam meg szerves biokémiából (is)...