[Kepviselok] beszamolo

kollbiz at ttkhok.elte.hu kollbiz at ttkhok.elte.hu
2008. Már. 5., Sze, 15:58:11 CET

Tisztelt Képviselők!

Az előző KGY óta a szokásos feladataimat elvégeztem, közben egy KolHÖK KGY
volt. Sikerült elérnem, hogy a KolHÖK levlistára akimenjen az elnökségi
ülés meghívója, hogy tájékozódhassunk az időpontokról és a napirendről.
Sajnos emlékeztetőt az új elnökség megválasztása óta még nem érkezett, így
a legutóbbi KGY-ról én írtam nektek egy összefoglalót, ezt megtaláljátok a
mellékletben.
Az előterjesztéseket csak helyben kaptuk meg papíros formában; akit
érdekel, tőlem kölcsönkérheti - ezeket nem gépeltem be.

HÖK-től függetlenül, a Bolyai Club tagjaként vettem részt a BAMBI (Bezzeg
A Mi Békebeli Időnkben) rendezvény lebonyolításában, ami az egykori és a
mai kollégistákat volt hivatott összehozni. Erről beszámolómat /
tájékoztatómat olvashattátok már a listán.

üdv,
Csupor Mariann
Kollégiumi biztos

Name: KolHOK_KGY_08_febr.doc