[Kepviselok] Be S zá Mo ló

Bosnyák András bosi at ttkhok.elte.hu
2008. Már. 6., Cs, 02:02:06 CET

Üdv!

Az elmúlt mintegy egy hónap alatt KÖB delegáltságomnak eleget tettem, ergo
szoctámot szedtem, bíráltam(tudtommal hiba nélkül), hallgatótársakat
informáltam. Igyekeztem jelen lenni az üléseken.

Néha az irodában ültem és bambultam, ha kellett segítettem. Amikor időm
engedte felcímkéztem a postázandó Nyúzokat és elvittem a postázóba,
visszafelé pedig elhoztam a postánkat (ha volt).
Levélben véleményeztem a mentortervezet első formáját.

Töredelmesen bevallom, hogy nagy bűnt követtem el, amikor is az Északi
Hallgatói Iroda hátsó felében levő asztalt tanulásra használtam, jól
láthatóan nyitott könyveket és füzeteket helyeztem el rajta és föléjük
görnyedve élesítettem az elmémet.
Félek, hogy ezen cselekedetemmel az irodába érkező hallgatókat arra
emlékeztettem, hogy egyetemen vannak, és tulajdonképpen tanulniuk kell nap
mint nap, ezzel pedig rontottam egyébként jó (szoctám idején: szomorú,
elkésett, haragos, csapkodós, nem értős) hangulatukat.
Félek attól is, hogy a hallgatói öntudat ilyetén való megsértését nem
úszhatom meg majd büntetés nélkül.

Ezeken kivül a poharas ládákat kerülgettem, a többiek által otthagyott
mocsok és rendetlenség miatt morogtam, valamint egy alkalommal csirkehúst
és mártást fogyasztottam rizzsel, felhasználva megmelegítéséhez a HÖK
tulajdonát képező mikrohullámú sütőt.

Kívánom, hogy bűneimért sújtson rám a népköztársaság haragja és dolgozó
népünk megvetése!!!

  Bosnyák András
   ELTE TTK HÖK
bosi at ttkhok.elte.hu