[Kepviselok] Be S zá Mo ló

Mészáros Csaba foldtudszk at ttkhok.elte.hu
2008. Már. 6., Cs, 14:57:35 CET

Üdv!

Azt gondolom, hogy az ilyen cinikus megjegyzéseidet máskor tartsd meg
magadnak! Könnyű dumálni, hogy már nem vagy tisztségviselő és nem lehet
felelősségre vonni, amit említettél.
Ja amúgy ha itt tartunk, tényleg gáz, hogy mekkora lúzer vagy, mert
tanulsz. Nekünk ilyet nem kell, mert automatikusan megkapjuk a jegyeket,
mert HÖKösök   vagyunk.

Mészi