[Kepviselok] beszamolo at matekszk.elte.hu

matekszk at ttkhok.elte.hu matekszk at ttkhok.elte.hu
2008. Már. 8., Szo, 01:07:12 CET

Hi,

Legutóbbi KGY óta:

- Szalóki Gábor helyett Tudja Évát delegáltuk az Intézeti Tanácsba.
- Megvolt jubilleumi 10. Szacs ülésünk
- A hallgatói tér kifestésre került, a bútorok egyből bekerülnek, ha
régieket az üzemeltetés elviszi végre
- Heti négy alkalommal működik a maszat, rengeteg fórumon hírdetjük a TTK
minden hallgatója számára
- a tea délután finanszírozási problémái az alapítványnak hála megoldódtak
- ápr 17-én kerül megrendezésre következő szakterületi bulink
- márc 12-én III. kultur teaest Koltai Róberttel
- az intézettel közös álláspontra jutottunk a vizsgakurzusok, illetve
kersztfélév meghírdetésének rendje kapcsán
- újraélesztetük az alkmatosok honlapját az ALMA-t

+ emellett szervezője voltam a háromkari vezképzőnek, megbíztak a bevonó
szervezésével, koordinátor voltam a Lágymányosi Bálon, szervezem a
tortúrát és túléltem egy tüszős mandula gyulladást + résztvettem Kalóz
egyik női röplabda meccsén, ahol a fél csapat fiú volt.

Szakterületi Csoportunk további tevékenységeiről, folyamatos fejlesztés
alatt álló projktjeinkről a nyúzba írott, szakterületről szóló cikkem
hosszabb változatában olvashattok, melyet mellékeltem. Sok dologról nem
írtam beszámolómban, melyekről a cikkben igen, így kérlek titeket,
tekintsétek a beszámoló részének.

Magyar Róbert
Matematika Szakterületi Koordinátor
ELTE TTK HÖK